Huib Maaskant

Creative director, concept, copy

Ziggo Wedden Dat

  

 

Meer tevreden klanten in 100 days

Hoe verbeter je echt de klantenservice in slechts 100 dagen? Wedden Dat activeerde de hele organisatie. CIO Ruben Uppelschoot gaf zelf het goede voorbeeld: Wedden dat we over 100 dagen meer tevreden klanten hebben? TV persoonlijkheid Frank Evenblij trok met Wedden Dat het hele land door. Razende Reporters bezochten zelfs de verste uithoeken van het bedrijf om de voortgang in kaart te brengen.

In korte tijd werden meer dan 200 weddenschappen afgesloten en de klanten begonnen bijna meteen het verschil te merken. Drie maanden later was de service NPS score met maar liefst 10 punten gestegen! Weddenschap gewonnen, toch? Natuurlijk wilde iedereen de tegenprestaties van de directie zien. En dat gebeurde. Ruben stond een dag achter de receptie in een rok, anderen werden toiletdame of glazenwasser. Wedden Dat was nog heel lang het gesprek van de dag in de hele organisatie.

Awards: Grand Prix Content Marketing 2016, shortlist European Excellence Awards

Centraal beeld van de campagne

Posters in alle vestigingen

Trailer op het intranet

Kaartjes stimuleren meer weddenschappen

Geef ook jouw weddenschap op

Tientallen video's van de Razende Reporters

Elke twee weken een verse muurkrant

Spraakmakende tegenprestaties van de directie

Bureau Proof - concept Huib Maaskant, Krijn van Duijvenbode - copy Huib Maaskant - art Krijn van Duijvenbode - production Proof