Huib Maaskant

Creative director, concept, copy

De BOBslee

  

 

Crossmediale campagne

BOB, daar kun je mee thuis komen. Maar dan moet BOB wél de hele avond de BOB blijven. Daarvoor hebben we de BOBslee bedacht. Je kon de BOBslee verdienen door de hele avond de BOB te blijven. Na je te hebben opgegeven op Jebenttopbob.nl kreeg je op je stapavond drie maal een SMS-je met een vraag. Als je alle vragen snel en goed beantwoordde, was de BOBslee voor jou!

Award: San Accent Non-profit.

De televisiecommercial

De radiocommercial

Attentieborden in het hele land

Banners op talloze websites

Welkom in de Bobslee Bar

De bar zit vol verborgen belevenissen

Een Bobslee als je de hele avond de Bob blijft

Natuurlijk ook Tell-a-Bob

Blijf-jij-de-BOB? SMS test

Bureau Roorda - concept Huib Maaskant/Erik Kruize - copy Huib Maaskant - art Erik Kruize